donderdag 28 april 2011

Even eruit

Het was enkele weken stil op de blog. Ik trok er nl. voor twee weken even uit naar het Gardameer in Italië. Van trainen is er de laatste drie weken nauwelijks iets in huis gekomen.
Na de Ronde van Vlaanderen werden pannenkoeken verkocht net voor ik op reis vertrok. En deze week is er nog geen tijd gevonden om te trainen, helaas.
Maandagavond barbecue bij de ouders, dinsdagavond les fietsenmaker (nog 5 keer), woensdag vergadering recreatie in de West-Vlaamse heuvels, donderdagavond vergadering kerstcorrida en morgenavond vergadering voor een recreatieve fietstocht die ik uitstippel voor de basketbalclub rapid (www.rapidlangemark.be). En zondag trek ik naar Ieper voor de traditionele 1 mei mountainbiketocht van de frontbikers. Een tochtje van 98 km in de heuvels. Alle info hierover op www.frontbikers.be
De inzameling van de centen voor Duchenne lijkt al bij al goed te verlopen.
Enkele bedrijven zijn bereid gevonden te sponsoren, er was de pannenkoekenverkoop en er zijn enkele gulle giften gekomen. Nog niet alles is gestort maar de 'theoretische' teller staat op 1.470 euro.
Ondertussen verkoop ik ook La Chouffe kraslotjes voor € 1,- per stuk. Interesse? Geef gerust een seintje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten