woensdag 21 maart 2012

de lente in zicht

Het weer wordt stilaan beter, de dagen langer, ttz langer licht, dus zou er stilaan wat meer tijd moeten zijn om te trainen.
Dat klopt ook maar het is wat mij betreft slechts ten dele waar.
Op zodag kan ik mij al vrij maken en ik koos voor enkele langere duurtrainingen. Lage hartslag, niet al te veel onverharde paden zodat de fysiek opnieuw kan opgebouwd worden.
Ondertussen kon ik al met de fiets gaan werken. Het blijft een saai parcours maar de kilometers malen geeft mij een goed gevoel.
Om de saaiheid enigszins te doorbreken kies ik al eens voor een alternatieve route en zo kwam ik vorige week thuis met ettelijke km's meer dan verwacht. De teller stond vrijdag op 113 km.
Nu er geen Ronde van Vlaanderen voor mountainbikers is, blijft het wat zoeken naar een eerste doel om te pieken in het voorjaar. Al blijft Parijs-Roubaix (op de weg) wel een droom voor mij. Weliswaar zou ik deze met de mountainbike rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten