maandag 5 december 2011

3 weken niet op de bike

Afgelopen weekend stond ik aan de bevoorrading van onze toertocht in Beerst. We werden overrompeld met 800 deelnemers en ook al hadden we voldoende koekjes, sinaasappels, ... toch hadden we in het heetst van de strijd enkele mensen tekort. Gelukkig schoten enkele clubleden een tandje bij. Maar dan nog was de stroom moeilijk te volgen.
Anderhalf uur lang stond de kraan met sportdrank wagenwijd open.
Maar we mogen tevreden zijn met de opkomst. Zelf zat ik afgelopen weekend niet op de fiets.
Volgend weekend zal ook niet lukken want dan organiseer ik mee de kerstcorrida loopwedstrijd in Langemark.
En het weekend daarop moet ik op zaterdag lesgeven aan gidsen in opleiding en op zondag naar een opening in Noord-Frankrijk. Het zal even stil zijn op de blog vrees ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten