woensdag 11 mei 2011

De teller tikt verder aan

Op de website van Duchenne Heroes staat ondertussen te lezen dat ik al €840 heb binnengehaald voor Duchenne. Officieel nog minstens € 1.660 die binnengehaald moet worden.
Er zijn echter nog wat centen onderweg of toegezegd waardoor er in feite nog maar €770 ingezameld moet worden. het doel van €2.500 lijkt dus wel haalbaar maar we zijn er nog niet! Elke vorm van steun is dus bijzonder welkom. Het is niet erg mocht ik bv. landen op €3.000 integendeel.

Ondertussen wordt het trainigsritme wat opgevoerd. Zondag reed ik 100km met de mountainbike. Eerst van thuis vertrokken naar Beerst met een goede rugwind en dan aangesloten bij 10 clubleden voor een tochtje van iets meer dan 60 km. Traditioneel reden we eerst windop en bijgevolg terug richting Madonna. Na de bekende passage langs het militair domein in Houthulst werd het tempo iets gevoerd in de vele lange onverharde paden rond de Madonna. Via Langemark en de Vrijbosroute richting Boezinge en Steenstraete. Plots kreeg ik het iets moeilijker maar ik kon mijn karretje nog aanhangen. Na Steenstraete koos ik ervoor om langs het kanaal verder te rijden naar de Blankaart. De 3 andere overblijvers deden een extra lusje. Aan een tempo van 30-32 km/u keerden we met twee terug naar Beerst. Snel een cola gedronken in ons clublokaal en met de bike terug naar de Madonna. Geen pretje want het was 18 km lang rijden tegen de wind in en dat na 80 km. Met de eindmeet in zicht deed ik nog een klein ommetje om toch maar met 100km op de teller terug thuis te komen.
De benen waren goed vermoeid maar de maandagmorgen was er niets te voelen. Hopelijk ben ik klaar voor de raid paris-roubaix van zondag aanstaande. 120km kasseien, onverharde paden en een klein beetje asfalt. Ik kijk al uit naar de befaamde douches op de wielerpiste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten