maandag 28 maart 2011

Inzameling gestart

Met een artikel in de Krant van West-Vlaanderen vorige week is de inzamelactie officieel gestart.
Contacten worden gelegd, acties voorbereid en er werden ondertussen al een 300-tal emails naar collega's, vrienden, kennissen en sympathisanten verstuurd.
Ondertussen heb ik al enkele mooie tombolaprijzen weten te verzamelen voor de steunkaartjes die her en der nog te koop zullen worden aangeboden.

De voorbereidingen voor de pannenkoekenverkoop lopen ook. Wie een kilo pannenkoeken wil reserveren voor €6,- kan dat doen via mail: bartforduchenne@gmail.com

Ondertussen moet er ook getraind worden. Zaterdag neem ik, samen met een 18.000-tal anderen, deel aan de Ronde van Vlaanderen. Ik kies voor de mountainbikerit van 75 of 100km afhankelijk van het weer, de conditie en de afstand die de bike collega's kiezen.
Nadat ik vrijdag nog eens met de fiets ging werken koos ik zaterdag voor de mountainbike toertocht in Langemark. Van thuis uit vertrokken voor een ritje van 54 km. Al bij al een geslaagde tocht met een aantal privé stroken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten