vrijdag 18 maart 2011

Nog andere deelnemer uit Langemark

Jawel, ik ben niet de enige deelnemer uit Langemark-Poelkapelle aan de Duchenne Heroes. Niettegenstaande er 'slechts' een 100-tal deelnemers uit Belgiƫ aan deze tocht zullen deelnemen zijn we dus toch met twee.
Ook Ignace Depouvre, bekend van het Aveve-tuincentrum schreef zich in voor deze tocht.

Zonder dat we van elkaar wisten schreven we ons apart in voor deze tocht.
Via deze weg wil ik Ignace alvast veel succes wensen voor de tocht.

Ondertussen verlopen de trainingen vrij voorspoedig. Afgelopen zondag reden we met de mannen van de Westhoekmountainbikeclub een trainingsrit van een goede 55 kilometer. Onderweg was er een bevoorrading bij mij thuis met een jenevertje.
Afgelopen week ging ik ook twee keer met fiets werken (telkens goed voor 44 km enkele rit) en woensdagavond nam ik er nog een uurtje spinning bij in Diksmuide.
En donderdagmiddag ging ik nog een toertje lopen met enkele collega's in Tillegembos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten