woensdag 8 februari 2012

Vakantieperikelen

Afgelopen week stond ik als standhouder op het vakantiesalon in Brussel. Tussendoor had ik ook even tijd om rond te wandelen op de beurs en het viel mij op dat er meer en meer mountainbikevakanties aan het publiek gepresenteerd worden.
Niet alleen het Zwarte Woud maar ook Slovenië, Servië, Italië en enkele Franse bestemmingen stelden het mountainbiken echt wel in de kijker.
Een teken dat mountainbiken een volwaardige sport is geworden en wereldwijd toch een grotere populariteit kent dan het veldrijden.

Of ik dit jaar deelneem aan een meerdaagse tocht wordt steeds minder waarschijnlijk. Ik raak amper aan trainen toe en kan de laatste tijd maar één keer om de twee weken rijden. En ik vrees dat er de eerstkomende maanden weinig tot geen verandering in zal komen.

Hoog tijd om je te herpakken zeggen sommigen maar het is niet dat ik niet wil hoor. De dagen zijn gewoon veel te kort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten