dinsdag 4 oktober 2011

druk weekend voor de boeg

Afgelopen weekend kon ik wegens diverse omstandigheden niet biken. Jammer want er zat een toertocht in met een parcours voor mij. De tocht in Lo is een vlamparcours met enkele lange onverharde stroken. Maar open bedrijvendag noopte mij om die dag de Kasteelbier stand te bemannen bij Westtoer.
Maar er is beterschap in zicht. Morgen met de mountainbike naar het werk en komend weekend organiseren de spetters hun toertocht. De spetters is een mountainbikeclubje van de Vijfwegen waar ondermeer de twee andere deelnemers aan Duchenne Heroes lid van zijn.
Ze organiseren een avondrit op vrijdag (die ik aan mij laat voorbijgaan) en een tocht van max. 80km op zaterdag. Normaal gezien ga ik daar naar toe en vervolgens rij ik door naar Ieper voor de toertocht, die door een collega van mij georganiseerd wordt. Hier kan gekozen worden voor 65 km.
Als het weer meezit en de benen goed zijn, rij ik twee keer de maximale afstand.
En zondag gaat het dan naar Diksmuide voor de toertocht (45 km).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten