donderdag 17 november 2011

weinig tijd

De afgelopen twee en een halve week was ik in verlof. Mijn doel was om toch wat extra te kunnen biken maar helaas is daar niet zoveel in huis gekomen.
Zeker de laatste week slaagde ik er niet in om te biken. Een hardnekkige verkoudheid, boodschappen- en takenlijstjes en de voorbereidingen voor de jaarlijkse kerstcorrida slorpen nogal wat tijd op.

Maar gelukkig kon ik dinsdagmorgen in de mist een ritje doen. Waarvoor Koningsdag (15 november) niet goed voor is. In een dichte mist ging het samen met collega Erik richting Sint-Juliaan en Zonnebeke naar Beselare en Geluveld.
Enkele mooie onverharde stroken en korte klimmetjes die elkaar in vrij snel tempo opvolgen. Ideaal om te trainen.
Terugkeren deden we via Zonnebeke en Passendale via Poelkapelle. Na 51 km en 24,5 gemiddeld konden we de voeten warmen. Die eerste kou is toch telkens even wennen.
Ondertussen maak ik mij ook stilaan klaar voor een nieuwe meerdaagse. Alleen weet ik nog niet welke.
Wordt het opnieuw Duchenne Heroes of de Transschwarzwald of de Belgian mountainbikechallenge (een nieuwe tocht). Binnen enkele weken wordt de knoop doorgehakt.

1 opmerking:

  1. Duchenneheroes zou ik zeggen. Primeur: er wordt een extra dagje Ardennen ingelast, want door het vlakke Nederland is een beetje saai voor sommigen (uit de mond van de Nederlandse organisatoren gehoord!)

    BeantwoordenVerwijderen