donderdag 19 januari 2012

Flandrien nominatie

Ik haalde het nog aan in mijn vorige bericht dat er zondag nominaties waren voor de clubFlandriens. Totaal verrast ben ik echter dat ik nu zelf één van de drie genomineerden ben. Ik had nooit durven denken bij de genomineerden te zijn en voel me echt vereerd.
De argumenten die worden aangehaald voor mijn nominatie:
* De deelname aan Duchenne Heroes waarmee ik trachtte dit wat onder de aandacht van de mensen te brengen, maar ook de 720 km met 10.000 hoogtemeters.
* Het feit dat ik telkens op zoek ben (of was) naar nieuwe MTB-paadjes en deze in een MTB-route te integreren.
* En tot slot wat onterecht naar mijn aanvoelen, maar enfin ik citeer 'Trapt desnoods zijn fietskader in stukken om toch maar zijn vrouw te overtuigen voor het aankopen van een nieuwe mtb' einde citaat. Feit is wel dat ik een nieuwe MTB wou maar ongewild brak mijn kader op de toertocht van Poperinge. Noodgedwongen heb ik dan om kwart na zeven 's morgen het vrouwtje moeten wakker bellen om mij te komen halen.

De andere genomineerden verdienen zeker en vast ook de Flandrien titel. Bart Schapman, onze voorzitter, doet de club al jaren draaien en offert zich op om telkens als eerste terug te zijn.
En Rik Demey is op sportief vlak wel heel goed bezig. Op de weg kan hij serieus doortrekken en zowel met de koersfiets, cyclocrossfiets als mountainbike is hij niet makkelijk te volgen. Zeker niet met mijn conditie van de laatste weken.
Meer info op www.westhoekmountainbike.be

1 opmerking:

  1. Terecht dat je genomineerd bent. Als ik zie hoeveel km's je vorig jaar reed dan is dat absoluut terecht.
    En dan nog eens Duchenne Heroes afwerken met een geblokkeerde rug. Respect hoor.
    Ik zou niet het karakter hebben om zo 720 kilometers in de Ardennen te rijden.

    BeantwoordenVerwijderen