woensdag 29 juni 2011

trainen met warm weer

De afgelopen dagen was het bakken en braden en kon je haast letterlijk wegsmelten. Noodgedwongen haast trok ik maandagavond met de koersfiets op pad voor een 'uitzweetsessie'. Noodgedwongen omdat ik vanaf nu toch minstens vier keer in de week wil trainen.
Maandagavond was het echt drukkend warm en langs de Ieperlee en de IJzer werd ik getrakteerd op duizenden vliegjes in mijn aangezicht en armen. Uit armoe trok ik 'de bergen' in rond Klerken en Staden. Bij elke klim ging de hartslag de hoogte in, een beetje doseren was de boodschap. Uiteindelijk na een goede twee uur terug thuis.
Ondertussen is de mountainbike nog niet helemaal ok. De schijfrem is terug recht maar er is nog een klein probleem met de naaf.
Straks ga ik dus opnieuw met de koersfiets op pad richting Heuvelland om dan morgen met de fiets te gaan werken. Madonna - Brugge - Madonna zal alweer goed zijn voor een kleine drie uur fietsplezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten