dinsdag 26 juli 2011

bedankt

Vorige week woensdag kreeg ik telefoon van de organisatoren van Duchenne Heroes. Het deed me plots beseffen dat de startdatum nu wel heel dichtbij begint te komen.
Eerst en vooral nog een bijzonder woord van dank aan de mensen die een gift deden via de website van Duchenne Heroes.be. Tine, Jeroen en Ann hartelijk bedankt voor de steun!

De laatste sponsoringen worden geregeld, medische gegevens ingevuld, bijkomende koerskleren kopen, nieuwe helm, nieuwe koerschoenen,... Ja zelfs het lijstje met mee te nemen materiaal werd al opgesteld.
Met het verlengde weekend (nationale feestdag) was het de bedoeling om veel te trainen maar het is er helaas niet van gekomen. Op woensdagavond nog een ritje met de clubleden gedaan waarbij ik toch voelde dat mijn niveau de laatste weken beter werd. Op donderdag zat een training er niet in, want er moest thuis nog wat gewerkt worden en dat vroeg wat meer tijd dan gedacht. En op vrijdag en zaterdag trokken we (vrouw en ikzelf) er even op uit voor een relaxweekendje. En zondag zat trainen er ook niet: kids naar het station brengen voor hun reis op kamp, een barbecue van Moeder Bakelandt en daarna nog een babyborrel.
De rust heeft me echter wel goed gedaan want ik sukkel een beetje met de knie. Na langere ritten te hebben gereden voelde ik achteraf soms een vervelende pijn in de achterkant van de knie. De pijn wordt er niet beter op en een rustperiode was misschien wel op zijn plaats.
Nu woensdag trek ik voor drie dagen richting Boulogne sur mer met de fiets. Weliswaar wordt het fietsen op een vrij rustig tempo maar er staan ons toch enkele klimmetjes te wachten. Bij het bekijken van de kaart dacht ik zelfs even de Ventoux te hebben gelezen maar bij nader inzien is het de Ventus en niet de Ventoux.
De eerste en derde dag staat mij een tocht van zowat 130 km te wachten. De tweede ligt nog niet vast maar zal toch ook wel goed zijn voor zo'n 80 km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten