vrijdag 15 juli 2011

nog minder dan 60 dagen

Vandaag besefte ik plots dat ik tussen hier en twee maanden al meer dan halfweg zal zijn met Duchenne Heroes. Een extra motivatie om te blijven trainen.
Morgenochtend sta ik, hopelijk fit en gezond (verjaardag vandaag), aan de start van de mountainbikemarathon in Westrozebeke. Goed voor 115 km over golvend en licht heuvelend terrein. Met het heen en terug van thuis uit kom ik uit op bijna 130 km. Hopelijk blijft het voldoende droog.
En zondag sta ik terug aan de start alweer in Westrozebeke voor de 55 km en als het goed zit rij ik nog wat extra kilometers.
Gisterenavond nog wat gesukkeld bij het rechten van de schijfrem die afgelopen zondag een deuk kreeg, maar het ziet er al bij al goed uit. Laat ons hopen dat alles stand houdt.

Voor het binnenrijven van de centjes dank ik nog enkele familieleden voor hun financiĆ«le bijdrage en ook een bijzonder woord van dank aan verzekeringen steyaert en dexia bank. Mede dankzij hen staat de teller nu officieel op € 2080, maar de BBQ inkomsten moeten nog worden toegevoegd.
Dit belet echter niet dat giften en steun nog altijd welkom zijn tvv Duchenne.

Afgelopen weekend organiseerde mede deelnemer Dries Decadt uit Staden een barbecue waar maar liefst 430 mensen op af kwamen. Een echt mega succes! Knap gedaan Dries.

En voorts staat mij nu een zware trainingsweek te wachten met zowel morgen als overmorgen een rit en dan woensdagavond, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. De komende 9 dagen hoop ik zo toch 7 ritten te doen. Hopelijk blijft het wat droog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten