zondag 18 september 2011

het zit erop

Gisteren stond de laatste rit op het programma. Een vrij vlakke etappe van 90 km met maar 315 hoogtemeters.
We besloten om rustig mee te rijden met een ander team. Tot aan het eerste checkpoint ging het vrij gezapig langs goed berijdbare onverharde wegen.
Aan het eerste checkpoint besloten we het andere team achter te laten en aan een iets sneller tempo verder te rijden.
Zelf had ik wellicht mijn beste benen van de hele week. Enkele laatste pittige klimmetjes deden pijn aan de benen maar het ging goed.
Voor we het goed en wel wisten kwamen we aan in Nijmegen. Ondanks onze late start waren er toch nog maar een twintigtal deelnemers binnen.
Als slot mochten we in colonne van 100 naar park Brakkestein waar we onder luid gejuich onder de laatste finishboog konden rijden.
De Champagne vloeide rijkelijk en toen was het tijd voor de rit naar huis.

Het was een lastige week maar heb ervan genoten. Bedankt aan het team om mij op te wachten, bedankt aan de begeleiders voor de zorgen en bedankt aan de organisatie voor alles.
Volgens de teller heb ik de afgelopen week 31000 kcal verbrand en toch ben ik maar een goede kilo afgevallen.
Volgend jaar opnieuw? Ik weet het nog niet.
Later volgen nog enkele foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten