woensdag 7 september 2011

Volgen tijdens Duchenne heroes

Een vraag die ik geregeld krijg de laatste dagen: Zullen we je ergens kunnen volgen terwijl je aan het fietsen bent?
Het antwoord is in principe ja.
Normaal gezien kunnen we na de tocht op internet om onze blog bij te werken. Als ik niet helemaal choco ben bij aankomst, tijdig aankom en er geen ellenlange wachtrijen of dergelijke zijn, zal ik proberen elke dag deze blog bij te werken.
Via de website van www.duchenneheroes.nl zal er ook een knop zijn volg live. Per team is er nl. een tracker op de fietsen aanwezig zodat je live kan zien hoever we al gevorderd zijn.
Hoe het praktisch loop is mij nog niet helemaal duidelijk, dus alvast mijn deelnemersnummer: 185 (teamleden zijn 182,183,184).
Nu maar hopen dat de weersomstandigheden enigszins meezitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten