donderdag 4 augustus 2011

Nog 35 dagen

En dan wordt in Wiltz het startsein gegeven van Duchenne Heroes.
Vandaag ga ik alvast wat inkopen doen, zodat ik de laatste week niet snel nog alles moet regelen.
Reserve binnenbanden, buitenband, reserve derailleurpat, CO2 bommetjes, ... Met welke buitenband ik zal rijden weet ik nog niet. Het wordt een moeilijke keuze en wellicht ook afhankelijk van de weersomstandigheden. Misschien neem ik wel twee soorten banden mee.

Maar ook de voeding zal belangrijk zijn. Elke dag 100 km rijden zal toch wel wat energie vragen. Gels, poeder voor sportdrank, koolhydraten,... Gelukkig krijgen we van de organisatie wat voedingsadvies.
Zo wordt geadviseerd om al enkele dagen voor de start de nodige koolhydraten aan te vullen. Dat wordt pasta's eten, bruin brood,...
En dat frisse pintje zal ik bewaren voor de laatste dag van Duchenne Heroes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten